فول آلبوم رضا صادقی
تمامی آلبوم ها و آهنگ های اجرا شده توسط رضا صادقی

 

تمامی آلبوم ها و آهنگ های اجرا شده توسط رضا صادقی

 

بیوگرافی :

او در ۲۵ مرداد سال ۱۳۵۸ در بندر عباس چشم به جهان گشود. او ابتدا کار خود را با تلاوت قرآن آغاز کرد. علاقه مندی او به موسیقی موجب شد که او مسیرش را به سمت موسیقی تغییر دهد. اولین تجربهٔ او در موسیقی به آهنگ راز عشق در سال ۱۳۷۱ باز می‌گردد. او در سال ۱۳۷۲ اولین آلبوم خود را با همین نام ارائه کرد که از نظر بعضی هیچ بار هنری در آن دیده نمی‌شود. بعد از آن همکاری خود را با گروه هنری کیمیا آغاز کرد و آلبوم‌های گل لاله، رویای شیرین و مستانه و دیوانه را عرضه کرد. بعد از آلبوم گل لاله همکاری خود را با گروه کیمیا قطع کرده و برای پیشرفت در کار به تهران آمد.

علاقهٔ او به هنرمندانی همچون چشم آذر و بابک بیات باعث شد تا کارهای او تحت‌الشعاع آن‌ها قرار گیرد. او در بعضی کارهای خود از اشعار مهدی اخوان ثالث و سهراب سپهری استفاده کرده‌است. او تا امروز نزدیک به ۱۲۰ ترانه در قالب ۸ آلبوم ارائه کرده‌است. او که به مشکی پوش معروف است از ۲۵ مرداد ۱۳۷۲ لباس مشکی بر تن می‌کند. آغار معروفیت او به ترانهٔ مشکی رنگ عشقه در آلبوم پیرهن مشکی بر می‌گردد. وی مستندی به نام رمز شب را روانه بازار کرد که حقایق در مورد زندگی و کار خود اعلام کرد. رضا صادقی در این مستند اعلام کرد که تمامی آهنگ هایش را از ته دل خوانده و حرف مشکی پوش بودن او شعار نیست و اعتقادی درونی است.

بهنام ابطحی موسیقی فیلم سینمایی"پایان دو" به کارگردانی یعقوب غفاری را ساخته است که رضا صادقی نیز ترانه‌‌های این فیلم سینمایی را می‌خواند.

وی در سال ۱۳۹۰ آلبوم دیگری به نام دیگه مشکی نمی پوشم! را ارائه کرد. در ابتدا شایعه هایی مبنی بر اتمام مشکی پوشی او شد که با انتشار آهنگ و توضیحات سایت رسمی هواداران مشخص شد وی گفته که گفته که مشکی رنگه عشقه و برای رفتن و مردن شخصی مشکی نمی پوشم. تراک ۵ این آلبوم به همین نام است. در این آلبوم شعر ۱۲ آهنگ را خود رضا صادقی گفته است. این آلبوم قرار بود با نام های ۱۲۱ و یادگاری منتشر شود که یه این نام تغییر کرد.

فیلمی درباره زندگی رضا صادقی با نام بی خداحافظی و بازی او نیز ساخته شده است ،همچنین رضا صادقی در روزهای پایانی سال ۹۰ ازدواج کرد.

دانلود آلبوم ها در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: رضاصادقی , ,
:: برچسب‌ها: فول آلبوم , فول آلبوم رضا صادقي , فول آلبوم رضا صادقي دانلود , تمام آلبوم هاي رضا صادقي , تمام آهنگ هاي رضا صادقي , دانلود فول آلبوم , دانلود فول آلبوم رضا صادقي , دانلود تمام آلبوم هاي رضا صادقي , دانلود تمام آهنگ هاي رضا صادقي , دانلود رضا صادقي فول آلبوم , رضا صادقي فول آلبوم , رضا صادقي فول آلبوم دانلود ,
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
:: ادامه مطلب
نویسنده : mounji
تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1391

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد